برنامه نویسی پایتون
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

پایتون را برای کودکان از کجا میتوان یافت؟

تا پیش از این ، کودکان برای یادگیری این زبان رسمی ، که همه چیز را با رویکرد دوستانه کودک توضیح می داد ، اساساً به کتاب اعتماد می کردند. در همین حال ، مدارس به تدریج زبان برنامه نویسی را برای آموزش با ارزش می شناسند. به همین دلیل است که هر چه بیشتر مطالب آموزشی راجع به این موضوع به صورت آنلاین پیدا می شود.

 

دانشگاه ها همچنین به طور فزاینده ای می بینند که منطقی است که نسل بعدی را برای آنچه در آینده در محیط آکادمیک یا دنیای حرفه ای در انتظار آنها است آماده کنیم.

 

به همین دلیل است که به عنوان مثال دانشگاه بامبرگ سالانه BIT ، روز علوم رایانه بامبرگ را برای کودکان و جوانان ارائه می دهد ، جایی که می توانند طعم دنیای علوم کامپیوتر را بچشند. این امر قبلاً شش بار اتفاق افتاده است و توسط دانشکده سیستم های اطلاعاتی و علوم کامپیوتر کاربردی (WIAI) سازماندهی شده است. سرانجام ، بسیاری از اطلاعات مربوط به روز انفورماتیک را می توان در گزارش ارزیابی دانشگاه بامبرگ در مورد BIT 2018 یافت. همچنین ایده ادغام یک کارگاه آموزشی برای پایتون برای کودکان وجود دارد.

 

آنچه دانشگاه بامبرگ هنوز در نظر دارد در دانشگاه های دیگر واقعیت است. به عنوان مثال ، دانشگاه فناوری هامبورگ دوره هایی را برای کودکان در پایتون برگزار می کند.

 

هدف خود را بعد از مدرسه دنبال کنید

اگر کودکان و جوانان در برنامه نویسی علاقه و سرگرمی پیدا کنند ، در نتیجه فرصت های آنها بعد از مدرسه بسیار خوب است. البته ، آنها می توانند به طور مثال زندگی حرفه ای خود را بلافاصله شروع کنند ، یا می توانند با مدرک تحصیلی پیگیری کنند. به عنوان مثال ، می توانید یک دوره مقدماتی را در پایتون در موسسه فیزیک دانشگاه هایدلبرگ بگذرانید. علاوه بر این ، دانشگاه بن یک دوره مقدماتی در علوم کامپیوتر با تمرکز بر پایتون ارائه می دهد.

 

بنابراین یادگیری پایتون یک راه عالی برای شروع برنامه نویسی است. به لطف ساختار قابل درک و عناصر گرافیکی آن ، زبان برنامه نویسی برای کودکان جالب و قابل دسترسی است.

 

 

https://www.sivakids.de/python-kinder/

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 911
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: